سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی با مردم، نیمی از عقل است. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 85 آبان 18 , ساعت 7:27 عصر
درسته که پرسپولیس در بازی با مس کرمان نتیجه نگرفت اما هنوز هوای اون جمعه توی سرمه .اینو بخونید خالی از لطف نیست . اینو از بلاگ دوست عزیزم محسن کش رفتم
 
آن متنفر از گِل، آن مالنده ژل، آن راننده خاور،آن زننده داور، آن عاشق خر و توبره، آن دارنده گردنبند نقره، آن که در تیم ملی بودی(!)، آن صاحب عینک دودی، آن موافق کارتون همینه، آن به رخ کشاننده پشم سینه، آن رفیق مهرداد میناوند، آن آبی پوش خال بند، آن دوستدار ترانه مابی مابی، آن مهاجم تیم آبی، آن علاقمند به وزن و قافیه، آن مرد پر از حاشیه،آن متنفر از هر چه اتوبوس شرکت واحدی « علیرضا نیکبخت واحدی » ، از گنده مشهدی های سمت چپ فوتبال عصر خود بود، با این همه خیلی بی خود بود حفظه الله !- روزی از جهان فوتبال خبرنگاری وی را بدیدی که از وسط اتوبان همت همی رفتی! پس وی را بگفتی: یا شیخ علی پس چرا از وسط خیابان می روی و از حاشیه پیاده رو نمی روی؟ گفت:- حفظه الله:!- خواستمی تا از حاشیه دوری کنم! پس خبرنگار بر سبیل مصاحبه افزود: علیامخدره« هدیه تهرانی» را اولین بارکجا دیدی؟ شیخ پاسخ گفت:«به پارتی» و ادامه چونین بدادی که یا مرید زمانی برسد که پارتی را مذموم بدانند پس بدان که مقصود فیلم پارتی است. خبرنگار گفت: هم حال او را می خواهی یا نه؟ پس شیخ بر سبیل تعجب گفت:«کدامین مرد است که از دیدار زنی دل خوش نباشد»! او را دلخوشی از این بسیار بود.-غفرالله ذنوبه-!
 
وی را پرسیدند بعض مریدان خاص که : یا شیخ چرا بعد از گل ادا و اطوار و شکلک در میآوری؟! شیخ علیرضا بر سبیل عصبانیت گفتی: پس چی در بیاورم؟!
 
حاضر جواب مردا که او بودی- رضی الله عنه!-
 
نقل است که خواجه«امیر قلعه نویی» که از گنده مربیان عصر خویش بود در مورد شیخ علیرضا گفت: او را نه از برای فامیل بلکه به دلیل عضویت در باشگاه استقلال باشد که نیکبخت هستی! و نیز گفت: او بازیکن ما نباشد و وقتی او را پرسیدند از چه؟ پس بگفتی : از این جهت که وقتی که در زمین هست اخراج می شوی و چون نیستی هم که دیگر نیستی! پس در هر دو صورت بازیکن ما نباشی!
 
چون از دنیا برفت روی قبرش چنین نوشتندکه: در این جا مردی آرمیده به غایت گنده که اگر چه در فوتبال کسی نشدی لکن در حاشیه فوتبال بزرگ مردی بودی- حفظه الله -!


لیست کل یادداشت های این وبلاگ