سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در دانش دروغ پردازان، خیری نیست . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 85 آبان 6 , ساعت 11:44 عصر
 

بدن زن ایرانی همیشه محل مذاکره سیاستمدارا بوده. یه روز حجاب ممنوع می شه، یه روز حجاب اجباری می شه، یه روز می گن هی بزایین که ارتش بیست میلیونی درست کنیم، یه روز می گن نزایین که جمعیت داره به ترکمون می رسه و حالا احمدی نژاد آخرین شاهکار حال به هم زن خودش رو رو کرده و گفته تا می تونین بزایین.

 این رئیس جمهور مملکتیه که شهروندانش هنوز خواب کوروش کبیر می بینن و رویای یه دموکراسی ای رو می بینن که قراره از آسمون براشون فرود بیاد.

مملکتی که از اول فکر می کرد احمدی نژاد یه شوخیه و هنوز هم فکر می کنه یه شوخیه. مملکتی که به مصاحبه پارسال احمدی نژاد وقتی حرف از وزیر زن بود و گفت "تا چهار تا حلاله" هیچ توجهی نکرد یا شاید هم باز فکر کرد اینم یه شوخیه که باید بهش خندید. خب به این شوخی جدید احمدی نژاد هم هرهر بخندین.

زن های عزیز، جوجه کشی راه بندازین و آسوده بخوابین که اگه هشت تا بچه پس بندازین دیگه اصلا لازم نیست برین سر کار و به تعداد هشت تا بچه حقوقتون رو حساب می کنن و می فرستن در خونتون. اصلا هم فکر نکنین که این قضیه شوخیه.

مادرهای تنهایی که گاهی مجبور شدین کار جنسی کنین که بتونین شیکم بچه هاتون رو سیر کنین، خوشحال باشین که "نجات دهنده" در گور نخفته و می خواد از این به بعد بهتون حقوق بده بابت تعداد فرزندهایی که دارین و دیگه لازم نیست تنتون بلرزه به خاطر شغلی که دارین.

سکینه خانوم تو البته شانسی نداری دیگه، چون تو اشتباه کردی بعد از سه تا بچه لوله هات رو بستی که بتونی بری تو خونه های مردم زمین بشوری و خرج سه تا بچه و شوهر دیوانه ات رو بدی. تو هنوزم باید تا بوق سگ کار کنی خرج شوهرت رو بدی و باز هم ازش کتک بخوری.

احتمالا وزیر جوان بهداشت هم فوری یکی از معدود ساختارهای به دردبخور مملکت یعنی خانه های بهداشت رو بازسازی می کنه و از توزیع کاندو*م و قرص های جلوگیری از بارداری رایگان و برگزاری کلاس های تنظیم خانوداه جلوگیری می کنه.

احمدی نژاد فرقی نداره با بقیه نه؟
1-
هولوکاست افسانه است
2-
حق مسلم ما
3-
سازمان برنامه ریزی
4-
واگذاری زمین های مدرسه البرز
5-
بانک پارسیان
6-
اینترنت پرسرعت
7-
اوضاع نشر
8-
مرکز امور مشارکت زنان
9-
هاله نور
10-
اوضاع قیمت ها در یک سال گذشته
11-
وزیر فاجعه آموزش و پرورش
12-
چند تا شماره دیگه لازمه بنویسم تا فرقش بره توی چشمتون؟


آه ای دموکراسی پس چرا از آسمون نمی افتی تالاپی تو بغلمون؟ قول می دیم این فمینیستای غرغرو مامور رژیم رو هم گونی سرشون بکشیم و نذازیم دیگه زر زر زیادی کنن و از انتخاب بد به جای بدتر طرفداری کنن.


مرتبط:
زنان بزایند که دو بچه کم است!
فهیمه خضرحیدری
آقای رئیس‌جمهور به کجا چنین شتابان؟
سرمقاله اعتمادملی
پیشنهادِ وسوسه‌انگیزِ یک رئیس‌جمهور
نیم نگاه
بحثِ تنظیمِ جمعیت در رساله نکاحیه 
این دیگه آخرشه!) پرستو
بچه هرچه بیشتر،بهتر
کاریکاتوری از زرگری

منبع باشول



لیست کل یادداشت های این وبلاگ