سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] کارها چنان رام تقدیر است که گاه مرگ در تدبیر است . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 85 آبان 2 , ساعت 2:25 عصر

هیات دولت جمهوری اسلا‌می ایران با صدور اطلا‌عیه‌ای ضمن تبریک فرارسیدن عید فطر,عید عزت موحدان و عظمت خداجویان و روزشرافت و کرامت محمدی ص به‌همه مسلمانان جهان بویژه رهبر معظم انقلا‌ب اسلا‌می و مردم‌عزیز و شریف ایران روزهای چهارشنبه و پنجشنبه را تعطیل رسمی اعلا‌م کرد .

 

اللهم اهل الجود و الجبروت و اهل التقوا و المغفره


متن کامل اطلا‌عیه هیات وزیران به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم.

فطر ,عید اهل ایمان‌, روز پیروزی و غلبه برشیطان و جشن موحدان و خداجویان‌, فرا رسید درپیشگاه احدیت پیشانی تضرع وسپاس به خاک می‌گذاریم که مارابر سفره رحمت و ضیافت خویش میهمان کرد و فردا روز را روز عید, روز اجتماع و وحدت مسلمانان‌, روز تعاون و روز تجلی مهر و عطوفت انسانی و کمک به همنوعان قرارداد.

ملت حق جوی ایران ماه مبارک رمضان را با تقوا ,خویشتنداری و خودسازی‌,پاکی‌, تقرب به حق و جهاد اکبر به پایان رساند و روز تجلی فطرت پاک خداجوی خود را با نوای تکبیر و حمد وسپاس خدا همنوا با مسلمانان در سراسر جهان و در صفوف فشرده با نماز عید جشن می‌گیرند.

مسلمانان در همه نقاط جهان عظمت و شکوه توحید را در نماز به نمایش خواهند گذاشت و بانوای توحید در سراسر جهان عطرافشانی خواهند کرد و با قنوت و مناجات خودنوای واقعی ازادگی را دوش به دوش صالحان , طنین افکن می کنند.

عیدفطر عید عزت موحدان و عید عظمت خداجویان است.

عید عزت و پایداری وعید صلح و مهرورزی است.

عید انسان دوستی وکمال جویی و عید ظلم ستیزی وعدالت خواهی است.

عید تعاون و نوع دوستی و عید پیام محمد صل الله علیه‌و اله و سلم و روز شرافت و کرامت محمدی ص است.

دولت خدمتگزار ,این عید بزرگ و جشن پیروزی بر شیاطین و طاغوت درون و برون را به همه مردم عزیز و شریف ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی ومسلمین جهان تبریک و تهنیت می گویند و از خداوند متعال‌, رستگاری و عزت‌و کرامت همه انسانهارا ارزو می کند و با ارج نهادن به این روز بزرگ وبرگزاری باشکوه جشن باشکوه فطر, روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سوم وچهارم ابان ماه را تعطیل اعلام می کند تا در اغاز روز جدید کاری‌, فصل‌تازه‌ای از خدمت خالصانه‌, بی وقفه و پرتلاش با بهره از توشه معنوی ماه‌رمضان به روی ملت گشوده شود و برکات رحمت واسعه الهی به مردم عزیز ,مستمر و جاودانه باشد .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ